SEO czyste jak łza

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: interface

Czytano: 373 razy | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja | Ilość słów: 367 | Data: Fri, 5 Jul 2013 | 10 komentarzy

Nadrzędnym celem optymalizacji strony jest uczynienie jej przyjazną dla użytkowników Internetu, a także wyszukiwarek (wyszukiwarka szybciej przeszukuje i indeksuje stronę, a to przekłada się na jej pozycję w wynikach wyszukiwań).

Metody White Hat SEO powinni znać nie tylko specjaliści SEO, ale również webmasterzy, gdyż tylko przy ich pomocy można stworzyć jakościową stronę internetową.

 

Przy tworzeniu witryny internetowej, należy myśleć przede wszystkim o potencjalnych użytkownikach strony, którzy będą szukać użytecznej, jakościowej informacji. Należy stworzyć szeroki, bogaty materiał tekstowy i odpowiednio go skategoryzować. Trzeba także spojrzeć na witrynę internetową oczami Klienta i pozyskać wiedzę, pod jakimi słowami kluczowymi Klienci będą jej szukać. Wybrane słowa kluczowe należy w sposób umiejętny wykorzystać w procesie optymalizacji.

 

 

-         Odpowiednie tytuły <title> witryny i jej podstron. Tytuł strony powinien w krótki i precyzyjny sposób określać tematykę danej strony. W wariancie optymalnym każda podstrona witryny powinna mieć osobny tytuł.

-         Odpowiednie opisy <description> dla witryny i jej podstron. Opis strony powinien w krótki, skoncentrowany sposób przedstawiać zawartość danej witryny.

-         Przyjazna struktura URL. Adresy URL powinny być proste, czytelne i w miarę krótkie.

-         Przemyślana, intuicyjna struktura witryny i jej nawigacja. Struktura katalogów witryny powinna być przejrzysta. Zalecane jest stworzenie możliwości powrotu do strony głównej, jak również stosowanie nawigacji powrotnej.

-         Do tworzenia nawigacji należy stosować linki tekstowe. Nie wszystkie wyszukiwarki obsługują Flash i JavaScript.

-         Tworzenie dodatkowej wewnętrznej struktury nawigacyjnej za pomocą „anchor text”.

-         Optymalizacja plików graficznych, określając atrybut „alt” oraz nazwę pliku.

-         Bogaty, unikatowy materiał tekstowy.

 

Witryna internetowa z prawidłową budową kodu oraz bogatą, unikatową treścią, która została w sposób przemyślany rozmieszczona w poszczególnych działach witryny, to pierwszy krok, by strona miała szansę znaleźć się w wynikach wyszukiwań.

 

By wspomóc proces pozycjonowania strony, należy umiejętnie zastosować metody SEO copywritingu i wzbogacić materiał tekstowy witryny i jej kod o słowa kluczowe w odpowiednim stopniu nasycenia.

 

Na potrzeby procesu pozycjonowania powinna być prowadzona odpowiednia kampania marketingowa w Internecie. Nie należy mylić profesjonalnej kampanii w wysokojakościowych tematycznych serwisach z kupowaniem linków przychodzących w farmach linków, co jest wbrew etycznym zasadom SEO i SEM.



Podpis

Interface Poland - Marketing internetowy


Rating: Not yet rated

Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.




© 2011 Artykulis.pl