Sposoby promocji strony w internecie

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: interface

Czytano: 751 razy | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja | Ilość słów: 392 | Data: Wed, 8 Jul 2015 | 8 komentarzy

Wraz z rozwojem internetu i technologii informatycznych nastąpiła zmiana w codziennym życiu i zachowaniach wielu ludzi na całym świecie. Internet stał się podstawowym elementem naszej codzienności, i niewiele jest osób, które w ogóle z niego nie korzystają.

Większość z nas spędza w sieci bardzo dużo swojego wolnego czasu, porozumiewa się ze znajomymi poprzez portale społecznościowe, zbiera informacje o produktach, które chce kupić, zasięga porady innych internautów na forach, szuka interesujących go usług, miejsc itd.

 

Stron w internecie jest całe mnóstwo, ale oferta i informacje na nich zawarte są bardzo zróżnicowane. Dlatego powstały wyszukiwarki internetowe, które mają uporządkować ten chaos, i pomóc użytkownikom sieci znaleźć, to czego szukają.

 

Konkurencja jest bardzo duża, a rynek wciąż bardzo chłonny, dlatego większość firm wybiera dzisiaj pozycjonowanie stron jako metodę silnego zaznaczenia swojej obecności w przestrzeni wirtualnej, i pozyskania dzięki niej nowych klientów, otwarcia się no nowe rynki. Pozycjonowanie stron internetowych to topowa usługa informatyczna, która jest znana i stosowana we wszystkich rozwiniętych krajach świata. Główną zaletą jest możliwość długotrwałego osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na duży ruch na stronie, możliwość zaprezentowania swojej oferty dużej liczbie internautów oraz zdobycia zaufania konsumentów. Badanie pokazują, że internauci chętnie klikają w pierwsze wyniki znajdujące się na pierwszej stronie, a dopiero jeśli nie znajdą tam satysfakcjonującej oferty, szukają dalej, przechodząc do dalszych wyników.

 

Oczywiście oprócz pozycjonowania stron istnieją również inne skuteczne sposoby pozyskiwania ruchu oraz klientów poprzez internet. Do najważniejszych należą z pewnością linki sponsorowane w Google Adwords, pozwalające w szybki sposób zaistnieć w sieci – bądź w wynikach wyszukiwani, bądź na różnych tematycznych portalach i stronach internetowych.

 

Kampanie reklamowe AdWords mają tę podstawową zaletę, że za stosunkowo niewielkie pieniądze można stworzyć kampanię reklamową, skoncentrowaną na konkretnych produktach lub usługach. Ze względu na bardzo krótki okres oczekiwania na wyświetlanie się reklamy, jest ona świetnym pomysłem na reklamę oferty sezonowej czy krótko działającej promocji. Reklamę można dowolnie konfigurować i modyfikować na bieżąco, w trakcie jej trwania, zmieniając m.in. jej zasięg dotarcia, czy słowa kluczowe, na które jest kierowana.

 

Dodatkowym atutem jest również system płatności – opłaty pobierane są za realne kliknięcia, a nie za samo wyświetlanie się reklamy.

 

 

 

 

 

 



Podpis

Interface Poland - Agencja zajmująca się marketingiem internetowym


Rating: 1.0

Komentarze

Komentowanie jest wyłączone.




© 2011 Artykulis.pl