Pozycjonowanie stron - jaka jest tego cena?

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: doris

Czytano: 660 razy | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja | Ilość słów: 472 | Data: Fri, 10 Aug 2012 | 10 komentarzy

Nie od dziś wiadomo, iż reklama poprzez pozycjonowanie jest najskuteczniejszą formą reklamy. Usługa pozycjonowania strony nigdy nie była uwzględniana do drogich form promocji. Ile zatem kosztuje reklamę strony firmowej?

Ile trzeba ponosić kosztów za pozycjonowanie stron? Czy zastanawiali się Państwo z jakiej przyczyny większość agencji praktykujących tą formę usługi i nie chwali się swoich cen na stronie firmowej? Jak według Ciebie wyglądałyby stoiska handlowe w których przy produktach zamiast cen wisiałby karteczki z napisem: "Interesuje Cię ten produkt? O detale spytaj pracownika sklepu."


Firmy pozycjonerskie nie podają swoich cen, gdyż bardzo często uświadamiają możliwych nabywców o tym, że cena jest ściśle zależy od dużej ilości wytycznych. Od jakich zatem czynników uzależniona kwota pozycjonowania strony na określone słowa kluczowe?


Istnieje bardzo dużą ilość wytycznych mających wpływ na wartość wywindowania konkretnej frazy, do jednych z tych zaliczamy wysokość konkurencji. Wiemy, że im większa konkurencyjność tym większy nakład pracy musi wykonać firma pozycjonująca aby wywindować stronę firmową, a więc co z tym się wiąże, są zmuszeni ponosić proporcjonalnie większą wysokość kosztów na rozreklamowanie zleconego zwrotu w wyszukiwarce Google.



Liczba pozycjonowanych słów kluczowych także wpływa na wartość pozycjonowania strony klienta. Aby reklamowanie zostało wykonywane zgodnie z wytycznymi Google zawsze należy pozycjonować stronę internetową na znaczącą ilość zwrotów kluczowych. W sytuacji gdy klient rozlicza się głównie z jednego zwrotu kluczowego to pewne jest, że koszt będzie większy niż przy reklamowaniu wielu zwrotów kluczowych. W praktyce firma reklamująca jedno wyrażenie kluczowe jest zmuszona windować stronę firmową na kilka fraz za które nie pobiera opłat i z tego powodu za to wyliczane są dodatkowe koszty.


Zastnawiacie się dlaczego wielkość firmy ma znaczenie przy pozycjonowaniu? Teoretycznie niema wpływu, jednak przeprowadzone badania udowodniły, że wielokrotnie interesujące kwoty otrzymują firmy małe niż firmy z o.o. lub s.a.. Większe spółki dysponują konkretnym budżetem na pozycjonowanie i wielkość wyceny częściej jest tak skonstruowana, że kwoty za promocję strony niemalże w całości są zrównane z budżetem jaki konkretna firma może przekazać na promocję w sieci.


Kończąc kwota promowanie strony firmowej jest ściśle uzależniony od konkurencyjności windowanych zwrotów kluczowych, liczebności reklamowanych słów kluczowych oraz jak się okazuje od wielkości spółki. Prawda jest taka, że nie zniechęcam do zlecania z czynności agencji interaktywnych oferujących promocję stron firmowych, ale jedynie informuję przed dużymi agencjami reklamowymi wykonującymi reklamę w Google. Znacznie większe firmy pozycjonerskie, w przeważającej ilości przypadków, ukierunkowują uwagę na finsnsowność klienta. Wycenę często opłaca się zweryfikować z kilkoma wysłanymi zapytaniami o zbliżonym zestawie zwrotów kluczowych, wysyłając prośby o ofertę w dłuższych przerwach datowych.

Podpis

Dorota Wolna - Damtox.pl


Rating: Not yet rated

Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.




© 2011 Artykulis.pl