Zwierzęce loga znanych marek

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: Mateusz Z

Czytano: 559 razy | Kategoria: Reklama i promocja | Ilość słów: 234 | Data: Tue, 5 Aug 2014 | 0 komentarzy

Znak firmowy jako jeden z głównych elementów kampanii reklamowej utrwala się w pamięci klienta. Jak tytuł książki, musi być ciekawy i nietuzinkowy, by przyciągnął potencjalnego kontrahenta czy kupca, wobec tego z pozoru niewielkie logotypy, mają ogromne znaczenie.

Znak firmowy jako jeden z głównych elementów kampanii reklamowej utrwala się w pamięci klienta. Jak tytuł książki, musi być ciekawy i nietuzinkowy, by przyciągnął potencjalnego kontrahenta czy kupca, wobec tego z pozoru niewielkie logotypy, mają ogromne znaczenie.

 

Bardzo częstym zabiegiem uskutecznianym przez otwierane nowe spółki, jest odniesienie się do świata zwierzęcego – lwia część wielkich koncernów użyła wizerunków zwierząt, przez co są one symbolem sukcesu biznesowego i pozytywnie kojarzą się odbiorcy.

W świecie motoryzacji spotkamy lwa, zdobiącego przód samochodów Peugeot lub też konia w logo jeden z najbardziej ekskluzywnych marek – Ferrari. Są też producenci samochodów, które swe nazwy wzięli od dziki, nieujarzmionych stworzeń. Na przykład Jaguar oraz Mustang.

 

Spotkamy też papierosy Camele, przeglądarkę internetową Mozillę Firefox, którą reprezentuje lis. Szczególnie męska część społeczeństwa wie, że z czasopisem Playboy nierozerwalnie związany jest królik, a raczej króliczek..


Podobnie sprawy się mają w branży odzieżowej. Odnajdziemy tam Pumę, krokodyla na ciuchach Lacostte, nosorożca na streetwearowych spodniach Ecko. Zaś lew jako król zwierząt, występuje od batonów, nazwanych na jego cześć Lion, aż wielkie studio filmowe Metro Goldwyn Mayer.

Jeśli planujesz założyć firmę spiesz się wybrać zwierzę! Coraz mniej jest niewykorzystanych gatunków!

Pod tym adresem kryje się więcej informacji:

Podpis

M


Rating: 1.0

Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.




© 2011 Artykulis.pl