Stoisko targowe – małe nie znaczy gorsze!

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: nesti_afficher

Czytano: 602 razy | Kategoria: Reklama i promocja | Ilość słów: 294 | Data: Wed, 5 Mar 2014 | 0 komentarzy

Kiedy z różnych względów wystawiając się na targach branżowych mamy do wykorzystania małą powierzchnię, nie oznacza to, że jesteśmy z góry na straconej pozycji. Możemy bowiem wykorzystać swój pozornie niewielki potencjał i przekuć go w ogromny sukces.

Jeżeli planujemy wystawić swoją firmę lub instytucję na targach, a nie mamy do dyspozycji dużo miejsca możemy zdecydować się na zakup kompaktowego stoiska promocyjnego, na którym wykonać będziemy mogli nadruk z naszym logo. Istotnym elementem jest zatem odpowiednie zaprojektowanie takiego nadruku. Dzięki indywidualnej grafice stoisko będzie rozpoznawalne z daleka.  Kupując trybunkę wystawienniczą warto zwrócić również uwagę na to, czy w przyszłości będziemy mogli wymienić nadruk, bez konieczności kupowania nowego stoiska promocyjnego. Stoisko promocyjne niewielkich rozmiarów da nam możliwość nie tylko schowania części materiałów reklamowych pod ladą, wystawienia na blacie próbek dla klientów ale będzie mogło posłużyć również jako blat do spisania najważniejszych informacji czy podpisania umowy przedwstępnej. Alternatywą dla takiego stoiska promocyjnego może być również mały składany stolik POP-UP, który również posiada funkcję wykonania własnej grafiki mocowanej np. na rzepy lub magnesy. Dobrze jest również pomyśleć o funkcjonalnym stojaku na ulotki, który ustawiony w łatwo dostępnym miejscu zachęci przechodniów do sięgania po przygotowane przez nas materiały informacyjne. Nie zaszkodzi również pomyśleć o ciekawych gadżetach reklamowych, które powinny w jakiś sposób kojarzyć się z działalnością jaką prowadzimy.

Sam udział w targach, nawet wystawiając się na małej powierzchni, może zdziałać cuda dla naszej firmy. Czasami bowiem zamiast wydawać krocie na systemy wystawiennicze, lepiej zatroszczyć się o profesjonalny i uśmiechnięty personel, który przyciągnie do nas potencjalnych klientów. Bo niezależnie od tego, czy prowadzimy małą firmę czy też wielką korporację to ludzie stanowią główną wizytówkę naszej firmy



Podpis

Natalia Krupińska


Rating: 1.0

Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.




© 2011 Artykulis.pl