Reklama w telewizji - czy to konieczność?

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: Marta

Czytano: 518 razy | Kategoria: Reklama i promocja | Ilość słów: 318 | Data: Mon, 24 Sep 2012 | 2 komentarzy

Skuteczna reklama w telewizji bez wątpienia jest jedną z najczęściej spotykanych reklam, które pozwalają szybko i efektywnie dotrzeć do klientów w całym kraju, a nawet na całym świecie.

Reklama tego rodzaju najczęściej dotyczy popularnych produktów, które odniosły naprawdę duży sukces, albo - inwestorów, którzy posiadają naprawdę spore możliwości finansowe. Jak sprawa wygląda z finansami? Wygląda to tak, że reklama w telewizji jest niezwykle droga i niewielu przedsiębiorców na nią stać. Jeśli chcemy wypromować własny produkt albo usługę, powinniśmy zastanowić się, jak inaczej dotrzeć do klientów - w dzisiejszych czasach przychodzi nam z pomocą Internet, w którym możemy reklamować się za naprawdę niewielkie pieniądze.

Oczywiście, w internecie wszystko zależy od naszej innowacyjności i kreatywności. Jeśli jednak dobrze się skupimy na znalezieniu klientów, którzy faktycznie będą mogli kupować nasze produkty - trafimy od razu do dobrych odbiorców, a to jest w sieci możliwe - łatwiej uzyskamy sukces.

Z reklamy telewizyjnej możemy natomiast skorzystać w momencie, gdy chcemy dotrzeć do ludzi w całym kraju, którzy często korzystają z telewizji. Można tutaj więc reklamować produkty codziennego użytku, które najczęściej są używane w gospodarstwach domowych, a także samochody i inne artykuły luksusowe, które jednak każdy z odbiorców przynajmniej kojarzy. W internecie możemy natomiast pokusić się o bardziej wyprofilowaną reklamę produktów, które niekoniecznie trafią do każdego odbiorcy. Ta główna różnica pomiędzy Internetem a telewizją sprawdza, że dzięki internetowi będziemy mogli efektywniej dotrzeć do odbiorców, w przypadku których wystąpi diametralnie większa szansa na kupno produktu, nawet jeśli ten produkt jest niezwykle specyficzny i normalnie reklamowany, na przykład w telewizji, nie byłby atrakcyjnym towarem praktycznie dla nikogo, kto by oglądał dany spot. W przypadku telewizji stawia się na produkty potrzebne do codziennego życia, a także innowacyjne, przydatne każdemu wynalazki.



Podpis

Marta


Rating: Not yet rated

Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.




© 2011 Artykulis.pl