Odzież reklamowa w sporcie

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: E.P.

Czytano: 644 razy | Kategoria: Reklama i promocja | Ilość słów: 306 | Data: Tue, 16 Oct 2012 | 24 komentarzy

Dzisiejszy świat sportowy nie miałby prawa normalnie funkcjonować, gdyby nie pomoc sponsorów, którzy wykładają ogromne sumy pieniędzy na tenże cel. Dosłownie wszystkie drużyny piłkarskie korzystają z takiego patronatu, czasami bardzo zamożnych przedsiębiorstw, które w ten sposób bardzo skutecznie się reklamują

Do tego celu używana jest najczęściej odzież reklamowa. A dokładnie to ujmując, wygląda to w ten sposób, że zawodnicy należący do konkretnego klubu sportowego używają sprzętu, na którym widnieje logo ich sponsorów. Taka odzież reklamowa zawiera najczęściej wszystkie potrzebne do uprawiania sportu elementy. Nazwa takiego sponsora pojawia się, więc na koszulkach, spodenkach, dresach a nawet na obuwiu. Niekiedy zdarza się tak, że takie stroje są praktycznie w całości pokryte tego typu reklamą, ponieważ bardzo często daną drużynę wspiera finansowo więcej niż jeden sponsor.

Można nawet powiedzieć, że obecni sportowcy są żywymi słupami reklamowymi. Ich stroje są przeważnie bardzo kolorowe i pełne napisów. W zależności od wartości takiego dotacji wzrasta wielkość takiego nadruku na ubraniu. Tytularni sponsorzy mają prawo do tego by ich nazwa czy logo widniało na centralnej części każdego elementu stroju takiego sportowca. Wielu osobom się to nie podoba, jednak dzisiejsze realia są takie, że bez takiego wsparcia wiele dyscyplin sportowych umarłoby śmiercią naturalną.

Dlatego wszyscy godzimy się na to by taka odzież reklamowa się pojawiała na piłkarzach, siatkarzach czy żużlowcach. Dzięki takiemu wsparciu wiele klubów sportowych może sobie pozwolić na sprowadzanie coraz to lepszych zawodników, a co za tym idzie zwiększają swoje aspiracje. Oczywiście taka współpraca idzie w obie strony, firmy sponsorujące w ten sposób znakomicie się reklamują, na co raz to większym rynku. Mają prawo, by ich marka była kojarzona z największymi gwiazdami danego klubu. Ich twarze pojawiają się także w ten sposób w reklamach telewizyjnych czy prasowych. Reklama w sporcie jest tak bardzo ważna, że już nie wyobraża sobie by było inaczej.



Podpis


Rating: Not yet rated

Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.




© 2011 Artykulis.pl