Kocha, lubi, promuje!

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: E.P.

Czytano: 629 razy | Kategoria: Reklama i promocja | Ilość słów: 396 | Data: Tue, 4 Sep 2012 | 2 komentarzy

Idealna firma powinna być jak mistrzyni uwodzenia – piękna, mądra i potrafiąca rozkochać w sobie każdego. Promocja to wielka sztuka przyciągania i utrzymywania zainteresowania klientów. Co zrobić, by stać się najbardziej rozchwytywaną firmą?

Nieskazitelny wizerunek. Każda popularna dama wie, że dobry wizerunek to klucz do sukcesu. Dotyczy on nie tylko pierwszego wrażenia - jest to cały proces budowania zaufania i sieci pozytywnych relacji. Specjaliści wiedzą, że na pozytywny wizerunek pracuje się latami, a stracić go można w jednej chwili. Istotą dobrego wizerunku jest solidność, przyjazne podejście do świata i wiele empatii. Nie od dziś wiadomo także, że najpopularniejsze osoby to takie, w których towarzystwie dobrze się czujemy. Istotne jest więc nastawienie na klienta i na poprawianie jego komfortu (czyli po prostu dobry PR).

Prezenty bez okazji. Każdy lubi być rozpieszczany i obrzucany prezentami. Do tego, coraz więcej firm rozumie, że efektywna promocja, to taka, która uwzględnia potrzeby klientów. Dzięki temu powstaje coraz więcej gadżetów reklamowych, które są nie tylko oryginalne, ale także przydatne w życiu codziennym.

Hipnotyzujące spojrzenie. Poza wizerunkiem, istotna jest także umiejętność zatrzymania uwagi klienta. Sztuka flirtowania z klientem polega na przyciągnięciu jego spojrzenia i jak najdłuższym jego usidleniu. Najlepszym treserem wzroku są dobrze zaplanowane reklamy outdoorowe. Do wyboru jest tutaj wiele opcji usidlania spojrzeń potencjalnych klientów – od różnych tablic i billboardów poprzez reklamę na pojazdach aż do pneumatycznej (umieszczanej na nośnikach dmuchanych).

Wielu adratorów. Najdroższym, ale i najefektywniejszym sposobem dotarcia szerokiego grona odbiorców jest korzystanie z reklamy w mediach. Spoty nie należą do najtańszych, jednak są bardzo efektywnym sposobem, promocji. Bardzo istotne jest dobre określenie targetu i skierowanie reklamy na tę właśnie grupę. Tak samo jak nie ma ludzi, których wszyscy lubią, ani potraw, które smakują wszystkim – tak nie ma ludzi, którym się podoba wszystko. Różni ich wiek, pozycja społeczna i sposób życia. Nie uwzględniając tych różnic, narażamy się na bezskuteczne działania.

Zarzucenie swojej sieci. Mistrzynie flirtu wiedzą, że, aby złowić dużo ryb, trzeba zadbać o dobre sieci. W przypadku promocji, sieć często okazuje się najlepszym sposobem na złowienie najlepszych klientów. Internet jest nie tylko stosunkowo tanim, ale i bardzo efektywnym miejscem promocji. Jego wielką zaletą jest możliwość dokładnego monitorowania przebiegu i efektów kampani. Jest to najszybszy sposób na przełożenie działań promocyjnych na konkretne zyski.



Podpis


Rating: Not yet rated

Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.




© 2011 Artykulis.pl