Artykuły w kategorii: Reklama i promocja

41: Projektowanie stron www wymaga talentu i planu
Nie zawsze wykonywane projektowanie stron www owocuje powstaniem dobrego projektu strony internetowej. Czasem projektujący mają całkiem dobry pomysł na stronę internetową, jednak przesadnie przeładowują ja elementami graficznymi.

42: Jakie błędy zawierają strony internetowe
Nie wszystkie strony internetowe, jakie odwiedzamy w Internecie są łatwe w odbiorze. Zawierające dużą ilość informacji, które często nie łatwo się odczytuje. Jak to możliwe, że na jednej stronie łatwiej się nam czyta wszystkie treści, a na drugiej jest to praktycznie niewykonalne, szybko się denerwujemy, męczymy?

43: Spoty reklamowe Chivas Regal
Chivas Regal to jedna z najbardziej znanych marek szkockiej whisky. Jakość trunku idzie w parze z jakością spotów reklamowych, które są dopracowane w każdym calu.

44: Polskie reklamy z importowanymi gwiazdami
„Reklama dźwignią handlu” - takie hasło znane było już w czasach, kiedy królowała gospodarka sterowana centralnie. Dzisiaj, slogan ten nabiera zwiększonej mocy, bo w tych czasach sprzedanie czegokolwiek bez działań marketingowych graniczy z cudem.

45: Nieudane reklamy z udziałem celebrytów
Nie każda reklama z udziałem znanej i popularnej osoby musi być strzałem w dziesiątkę. Przekonali się o tym niektórzy producenci, którzy nie przemyśleli strategii marketingowej lub samego kształtu reklamy. Oto kilka przykładów na zepsucie spotu.

46: Reklamy whisky – nowe marki, nowe pomysły
Są różne: dowcipne, eleganckie, opatrzone metaforą lub zawierające prowokacyjne mrugnięcie okiem do widza. Mają przekonać nas, że na picie whisky zawsze jest dobry czas. I że smak tego trunku jest niepowtarzalny – jak promujące go reklamy.

47: Reklama na Facebooku (za)bardzo ukryta
Od jakiegoś czasu niepokój wśród użytkowników Facebooka wzbudzała informacja, że reklamy będą pojawiać się na Tablicy i mieszać się z wpisami naszych znajomych. Teraz wiadomo, że tzw. Featured Stories staną się faktem. Co z pogłosek krążących na ich temat jest prawdą, a co mitem?

48: Reklamy w internetowej sieci – ich podział i zgrupowania
Do niedawna standardowymi e-reklamami były banery i witrynki www, tworzone specjalnie pod potrzeby klienta. W nich to zamieszczane są wszelkie treści o promocyjnym nasyceniu. Obecnie, koncepcja taka przechodzi już do lamusa.

49: Reklama internetowa = utajniona fikcja?
W Internecie panuje pozorna wolność słowa i megabitów, zapełnianych przez najróżniejszych użytkowników najróżniejszymi treściami. Powoduje to powstanie anonimowości – nawet w działaniach usługodawca a klient nie znamy się przecież nawzajem.

50: Reklamy – dlaczego jedne z nich pozytywnie na nas działają, a inne wręcz przeciwnie
„Reklama dźwignią handlu”, znakomicie zdajemy sobie z tego sprawę, wiemy również, że nie ma opcji, aby nagle reklam w ogóle nie było. Jednak coraz częściej jesteśmy przez nie wręcz atakowani.


Strona 5 z 5
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]  




© 2011 Artykulis.pl