Ile zależy od ładnego opakowania?

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: apgreff

Czytano: 761 razy | Kategoria: Marketing | Ilość słów: 310 | Data: Thu, 9 May 2013 | 25 komentarzy

Technika druku uszlachetnionego rozwija się od lat, z każdym rokiem zyskując na popularności. Nic w tym dziwnego. Dzięki niej wiele opakowań, zwłaszcza butelek i pudełek przeznaczonych dla produktów spożywczych nabiera ładnego, szlachetnego wyglądu.

Producenci często wykorzystują możliwości profesjonalnych drukarni w tym zakresie nadając swoim wyrobom elegancką oraz stylową formę, a także pozycjonując je na droższe czy bardziej ekskluzywne. Praktyka ta jest niezwykle skuteczna. Badani konsumenci zwykle podkreślają bowiem, iż przy wyborze produktów spożywczych, zwłaszcza słodyczy lub alkoholi kierują się nie tylko ceną lub znanym i lubianym smakiem ale również opakowaniem.

Dzieje się tak przede wszystkim wówczas, gdy kupowane przez nich produkty przeznaczone są na prezent. Specjaliści od marketingu uznają druk uszlachetniony za formę reklamy. Podkreślają realny wpływ zastosowanych ozdób na wyniki sprzedaży. Doradzają producentom wybór przede wszystkim złoceń oraz tłoczenia napisów i wzorów. Dzięki takim zabiegom w oczach konsumentów wzrasta jakość produktu, czasem zaś uznawany jest on nawet za smaczniejszy.

Metalicza-folia-barwiaca.jpg&w=115&h=80

Nie od dziś wiadomo bowiem jak wielki wpływ na ocenę jedzenia ma jego aspekt wizualny. Stąd wartym polecenia dla wszystkich przedsiębiorców jest pomysł zastosowania do produkcji opakowań druku szlachetnego. Ekonomiści podkreślają, iż jest to opłacalna inwestycja, która bardzo szybka zwróci się dzięki znacznemu wzrostowi sprzedaży. Wśród technik druku uszlachetnionego nam podoba się najbardziej folia na gorąco, nazywana obecnie najczęściej hot stampingiem.

Jej zastosowanie pozwala na uzyskanie złotych, srebrnych lub kolorowych wzorów. Dzieje się tak przy pomocy rozgrzanych do temperatury ponad 100 stopni Celsjusza matryc. Druk termiczny, bo o nim mowa sprawdza się doskonale nie tylko na opakowaniach produktów spożywczych czy sporządzonych dla nich etykietach, ale także na kartkach okolicznościowych, okładkach książek czy czasopism oraz innych artykułach papierniczych.

Cieszy oczy klientów, zachęca do zakupu i sprawia, że nabyty towar prezentuje się znacznie lepiej w domowym zaciszu od jego odpowiednika pozbawionego tłoczeń.



Podpis

Apgreff - wie, co dobre


Rating: Not yet rated

Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.




© 2011 Artykulis.pl