Artykuły w kategorii: E-biznes

51: E-faktura – wygodne rozwiązanie, które doceni każdy przedsiębiorca
E-faktury spełniają dokładnie te sama funkcję, co faktury tradycyjne, dzięki czemu nie ma najmniejszych problemów, aby na ich podstawie rozliczać się z fiskusem.

52: Wirtualny asystent robi furorę!
Powszechna wirtualizacja i komputeryzacja, to zjawiska już jak najbardziej powszechne nie tylko w życiu codziennym, ale przede wszystkim w biznesie. Często nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy.

53: Jest coraz więcej wirtualnych biur w Polsce
Już w roku 2011 odnotowano o 40% większe zainteresowanie korzystaniem w usługi wirtualnych biur niż rok wcześniej. W roku 2012 te procenty nadal rosną.

54: Kaszubska, Słowińska, Turystyczna i Pomorska
Grupa Słowińskie z siedzibą w Gminie Słupsk zajmująca się między innymi reklamą internetową w oparciu o sieć lokalnych turystycznych portali internetowych oraz wydawnictwami turystycznymi uruchamia jeszcze przed sezonem turystycznym nowe księgarnie internetowe.

55: Czym jest seo copywriting?
Czym jest seo copywriting? To szczególnego rodzaju technika pisania tekstów, które prócz informacji, jakie za sobą niosą, powinny spełniać pewne funkcje dla pozycjonowania.

56: Od czego zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego?
To, że sklep internetowy pozycjonowany być musi nie podlega żadnej wątpliwości. Coraz więcej osób prowadzących tego rodzaju biznes, ma już tego świadomość.

57: Rynek e-commerce w dobie szybkiego rozwoju internetu
Zainteresowanie rynkiem e-commerce, w dobie szybkiego rozwoju internetu oraz gospodarki, jest coraz większe. Wraz z czynnikami ekonomicznymi, wpływa to znacząco na ciągły wzrost działalności internetowych.

58: Pomysł na biuro niestacjonarne
Są takie formy działalności gospodarczej, które tak naprawdę nie wymagają prowadzenia własnego, stacjonarnego biura przez każdy dzień w roku.

59: Tysiąc fanów tanio sprzedam!
Sprzedawanie na Allegro ma się bardzo dobrze, mimo wielu sprzeciwów zarzucających nieetyczność takich metod. Jednak jak wiadomo jeśli jest popyt, jest i podaż – ktoś tych fanów kupować musi. Można się zastanowić kto bardziej napędza ten proces – kupujący czy sprzedający?

60: Najpopularniejsze formy reklam internetowych
W sieci spotykamy się z różnymi billboardami, sloganami, filmikami i zdjęciami, które zamieszczane są na różnych portalach, blogach i forach internetowych.


Strona 6 z 7
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]  




© 2011 Artykulis.pl